شکایت خواننده تیتراژ سریال «نون خ» از سعید آقاخانی آلبوم «تن‌ها و صحرا» منتشر شد داوران جشنواره کن معرفی شدند بهرام افشاری از سریال پایتخت ۷ جدا می‌شود؟ اکران «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» در سینما‌های کشور قصه تصویری «کرمی که عقاب را نجات داد» در کتابفروشی‌ها اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟
سرخط خبرها

اختلال در شبکه یک سیما | هک یا نقص فنی؟

  • کد خبر: ۱۲۵۶۹۳
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
اختلال در شبکه یک سیما | هک یا نقص فنی؟
پخش خبر ساعت ۱۴ شبکه یک سیما امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور برای چند ثانیه دچار اختلال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه یک سیما امروز مشغول پخش خبر ساعت ۱۴ بود که دچار یک نقص فنی شد و ناگهان مصاحبه با سردار شرفی قطع شده و حدود سه ثانیه از یک فیلم سینمایی پخش شد.

هنوز دلیل این ماجرا مشخص نیست اما این ماجرا پیش‌تر هم سابقه دارد که آن حمله سایبری بود و یکی از شبکه‌ها را هک کرده بودند.

 

تعداد بازدید : 1683
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->